.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه از استان گلستان

تاكيد بر نقش روحانيون در اصلاح جامعه، برگزاري گردهمايي بانوان ويژه ماه رمضان در آق‌قلا و اعزام 700 مبلغ به استان از اهم اخبار كوتاه از گلستان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي گلستان، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان علي‌آبادكتول، روحانيون را انسان‌هاي وارسته‌اي دانست كه نه تنها امران به معروف هستند بلكه از سربازان امام عصر (عج) نيز هستند.
حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني روحانيون را داعيان واقعي اخلاق ديني و اسلامي و چهره‌هايي متدين و متعهد معرفي كرد و افزود: امروز همه ما بايد طوري رفتار و منش داشته باشيم كه مورد رضايت حضرت حق قرار گيرد، زيرا كار تبليغ دين ويژگي‌ها و شرايط خاص خود را دارد و همه ما بايد دراين دوران غربت اسلام كه اين دين حياتبخش در معرض هجمه گوناگون قرار گرفته است، بايد با تبيين درست برنامه‌هاي ديني، وظيفه واقعي خود را براي شناساندن هر چه بهتر و بيشتر اسلام ناب محمدي (ص) به مردم انجام دهيم.
وي با تأكيد اين موضوع كه روحانيون هاديان حقيقي مردم به سوي رستگاري هستند، تصريح كرد: همه ما امروز بايد با عمل و گفتار و كردار خود كاري كنيم كه مردم گرايش بيشتري نسبت به دين مقدس اسلام داشته باشند، زيرا امروز همه دنياي استكبار دست به دست هم دادند كه حكومت ديني را ناكار آمد نشان دهند و ما وظيفه داريم اين توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان را به مردم نشان داده و با اطاعت محض از فرامين رهايي بخش مقام معظم رهبري آنها را خنثي كنيم.

* برگزاري گردهمايي بانوان ويژه ماه رمضان در آق‌قلا
به همت امور بانوان اداره تبليغات اسلامي شهرستان گردهمايي بانوان با موضوع فضيلت ماه مبارك رمضان در سالن اجتماعات اين اداره برگزار شد.
در اين مراسم مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان آق‌قلا افزود: ماه مبارك رمضان ماه مغفرت و نزول بركات الهي، ماه بركت، ماه تزكيه نفس و ماهي است كه انسان‌ها مورد تكريم و عنايت خداوند قرار مي‌گيرند.
حجت‌الاسلام محمدعلي رخشان افزود: روزه علاوه بر سلامتي بدن تقواي انسان را نيز بالا مي‌برد، اين ماه، ماه آمرزش گناهان و از بهترين ماه‌ها است، روزهايش بهترين و شبهايش بهترين شب‌ها و ساعات آن هم از بهترين ساعت است.

* اعزام 700 مبلغ و مبلغه در ماه مبارك رمضان به گلستان
مسئول امور اعزام اداره كل تبليغات اسلامي گلستان از اعزام 700 مبلغ و مبلغه در ماه مبارك رمضان در اين استان خبر داد.
ميرقربان حسيني‌زيدي افزود: با توجه به استقبال بسيار چشمگير مردم به محافل ديني و مساجد، اداره كل تبليغات اسلامي گلستان به اعزام 655 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف در سطح استان و شهرستان‌هاي تابعه اقدام كرد.
وي تصريح كرد: از اين تعداد 400 نفر بومي مستقر و طرح هجرت، 200 نفر از تبليغات اسلامي، 50 نفر مبلغه بومي و 50 نفر روحاني متخصص و ويژه اعزام شدند.
حسيني‌زيدي خاطرنشان كرد: برگزاري كلاس‌هاي آموزشي احكام و پاسخگويي به سئوالات و شبهات، قرائت قرآن، تفسير قرآن كريم، برگزاري نماز جماعت و ادعيه، برگزاري نماز جماعت و سخنراني، از جمله برنامه‌هاي مبلغان در اين ماه مبارك است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.